2009. január 9., péntek

Kicsit , mit kicsit, NAGYON félve állok neki a "blogolásnak", de hát lesz ami lesz... Egyrészt állati béna vagyok, mármint technikailag, kétpercenként ugráltatom a drága férjemet, -hogy figyi, tudnál segíteni? (délelőtt 11 óta...) Még él, de már egyre nehezebben bírja, szerintem hamarosan eltűnik a nappaliból:-)

Másrészt, szerintem csak én vagyok ennyire büszke a gyártmányaimra, - engem ugyanis nagyon feldob, ha elkészül valami, ilyenkor elújságolom a szűkebb családnak:-) Megfertőztem már az egyik barátnőmet, és az anyukámat is, keresztszemeznek már ők is!!! A barátnőm férje nagyon hálás nekem, azóta ugyanis neki is van ideje a halaira:-)

Az a baj velem, hogy az agyam gyorsabb mint a kezem, átlag 3 másodpercenként más mondat, sőt már téma fogalmazódik meg bennem, ezért eléggé megerőltető egyszerre csak egy dologról írnom, márpedig ez elég fontos lenne, hátha elolvassa valaki mit írok ide:-)

szóval az a tervem, hogy amitket eddig készítettem, azokat felteszem ide, nem túl sok, ha úgy gondoljátok, hogy keressek más hobbit, nyugodtan szóljatok:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése