2009. február 16., hétfő


Sütöttem szombaton:-) Nem valami nagy dolgot, de nagyon ízlett mindenkinek. Belga csokitortát készítettem, hozzá pedig "Toffee krémet" ( szakács öcsém készítette, ők így hívják ezt a krémet Angliában) és vanília fagyit tálaltam. Meg is mutatom milyen volt. A Belga csokitortát még melegen ettük, mert így valami mennyei.
Kicsit megkéstem a recepttel, ezer bocsánat, szóval BELGA CSOKITOTRA:3 tojásfél bögre lisztfél bögre kristálycukor1 csomag sütőpor2 pohár natúr joghurt3 evőkanál kakaó2 evőkanál méz15 dkg margarin2 tábla étcsoki a margarint az összetört csokival megolvasztom, a tojássárgáját összekeverem a cukorral, a joghurttal,a mézzel, a sütőporos liszttel, és a kakaóporral. Felverem a tojásfehérjét. Lazán összeforgatom a két egyveleget, majd hozzákeverem az olvasztott csoki+margarin mixet.Közepes piteformában kb 190 fokos sütőben sütöm, de nem kell teljesen átsütni, amikor kezd repedezni a teteje, már jó is. a belseje inkább krémszerű. Melegen ajánlják a fogyaszását, a vaníliafagyival mennyei...Aki nem szereti a túl édeset, annak nem ajánlom:-)

7 megjegyzés:

  1. Ezt szerettem volna én is első felindultságomban...

    VálaszTörlés
  2. Kicsit megkéstem a recepttel, ezer bocsánat, szóval BELGA CSOKITOTRA:
    3 tojás
    fél bögre liszt
    fél bögre kristálycukor
    1 csomag sütőpor
    2 pohár natúr joghurt
    3 evőkanál kakaó
    2 evőkanál méz
    15 dkg margarin
    2 tábla étcsoki

    a margarint az összetört csokival megolvasztom, a tojássárgáját összekeverem a cukorral, a joghurttal,a mézzel, a sütőporos liszttel, és a kakaóporral. Felverem a tojásfehérjét. Lazán összeforgatom a két egyveleget, majd hozzákeverem az olvasztott csoki+margarin mixet.
    Közepes piteformában kb 190 fokos sütőben sütöm, de nem kell teljesen átsütni, amikor kezd repedezni a teteje, már jó is. a belseje inkább krémszerű. Melegen ajánlják a fogyaszását, a vaníliafagyival mennyei...
    Aki nem szereti a túl édeset, annak nem ajánlom:-)

    VálaszTörlés
  3. KÖSZÖNÖM!!!!! :) Kipróbálom mindenképp!!!!
    Sok puszi

    VálaszTörlés