2009. február 11., szerda

Sajnos nem mutatok most semmit, pedig lenne mit, talán majd este rászánom magam... Borzalmas napjaink voltak, megpróbálom kiírni magamból a feszültséget.
Elmentünk csötörtökön síelni Ausztriába, a tesóm is jött velünk, meglátogattuk a barátainkat, akik ott dolgoznak, tök jó kis napok voltak, vasárnap reggeli után elindultunk haza. Szakadt a hó, örültem is, hogy húúú de jó, helyzet van:-) Aztán jöttek a keményebb útszakaszok, nagynehezen a két fiú felszerelte a hóláncokat, irány tovább, egyszer csak azt veszi észre a férjecském, hogy hiába nyomja a gázt, csak nem akar menni a kocsi ötvennél többet. Fura volt, ígyhát megálltunk, ittunk egy kávét, elindultunk, úgy tűnt, hogy minden oké, 5 perc múlva kezdődik megint, szenved a kocsi... Megláttunk egy benzinkutat, pont meg akartunk állni, hogy mi a frász van, amikor elkezdett rángatni az autó, úgyhogy motor azonnal leállít, úgy gurultunk be a kútra. Motortháztető felnyit, motorból füst száll.... Basszus!!!!! Na, nem baj, van Assistance szolgáltatás, felhívjuk. Na a vége az lett, hogy Kanizsáról küldik a trélert, kedvezményesen, 100 ezerért. Hát ez van, csak érjünk haza, meg reménykedjünk hogy nincs nagy baja a kocsinak, márcsak azért is, mert most akartuk eladni.... Délután 2-kor álltunk meg, hajnali fél 4-kor értünk haza, hulla fáradtan.... A hidegzuhany másnap ért minket, amikor felhívtak a szervízből, hogy menjünk be. Na itt már tudtuk, hogy nagy a baj.... Nem is akarok nagyon szervíznyelven untatni senkit, hogy mi is a baj, a lényeg az, hogy egy mindig nagyon szépen karbantartott autóról van szó, csak úgy eltörött a turbóban a lapát.... Komoly nem??? a motor darabokra van szedve, egy teljes motorgenerált csinálnak, összesen talán 500 ezerból megússzuk...:-( Nem térek magamhoz... Nem kívánok senkinek ilyet! Mi lett volna, ha nem szervizeljük rendszeresen...
Bőgtem, kiabáltam, nem lett jobb:-) Hát ez van, el kell fogadni.....
Majd este mutatom mit hímeztem a benzinkúton, amíg a trélert vártuk:-)

5 megjegyzés:

  1. Úúúú, ez nagyon durva!:(( Biztosító nem fizet?
    Azért nem semmi, hogy volt türelmed hímezni a várakozás alatt!:)

    VálaszTörlés
  2. Háát, bevallom őszintén, ott melegében megittam 2 "jégert" aztán a 9 órás várakozás alatt gondoltam legyen valami haszna is a várakozásnak:-) A biztosító csak a legközelebbi szervízig téríti a költségeket, de ha nem lett volna Assistance, akkor kb 160 lett volna a tréler haza... Szóval minden rosszban van vmi jó:-) Most akartam nektek írni, hogy jobbulást kívánok nektek, és hogy én párologtatni szoktam eukaliptusz olajat olyan kis mécseses párologtatóban. Kidobta a rendszer a kommentemet, úgyhogy itt írom...

    VálaszTörlés
  3. még jó, hogy legalább ennyit fizetett!
    A pia abszolút helyén volt!!!:) Bár ezek után még profibb vagy, hogy ment a hímzés!;-)

    köszi!:) valami mentás oldatot a doki is vetetett velem, hogy cseppentsek a kamillás főzetbe...tiszta boszorkánykonyha:))
    miért dobott ki a rendszer?!:(

    VálaszTörlés
  4. nagyon ari vagy, és a pénz nem minden majd "viszajön valahonnan" fő hogy nem lett balesetetek.Szépek a munkáid,sajna nekem 2 botkezem van...

    VálaszTörlés
  5. Lányok, aranyosak vagytok:-)Most már megnyugodtam, de a hétfő keddet csodálom hogy kibírta velem a férjem...:-) Viki, rittyents a hozzávalókból a fiúknak valami jó kis illatot, remélem kijön a sok trutyi:-)

    Gabi, köszi a kedvességed!!! :-) Megyek, megleslek:-)

    VálaszTörlés