2009. április 20., hétfő

Jaj de régen nem jelentkeztem!!! Olvastalak benneteket, de sajnos nem volt időm se kommentelni, se pedig írni... Sokminden történt, bezártam a boltot, mostantól itthon dolgozom szerencsére. Végre használhatom az agyamat is:-) Eladtuk az autót, ami már 2 hónapja a garázsban állt, mert Krisztián megkapta a "céges" kocsit, így a saját feleslegessé vált. Nagy kő esett le a szívemről, álmomban sem gondoltam volna, hogy ebben a helyzetben az első vevőjelölt meg is veszi. Ennyi a jó hír.
Diétázunk, ez a nem jó hír... Pontosabban az Uram diétázik, de vele együtt én is, mert nincs szívem finom kajákat enni, miközben Ő sanyargatja magát, úgy tudom sajnálni néha.... De hát nincs mese, muszály. Elkezdődött a baseball-szezon, kéthetente vannak a meccsek, ilyenkor a barátaink (a srác férjem csapattársa, Sopronból), nálunk vannak hétvégén, imádom ezeket a napokat:-) Esztivel ilyenkor általában hímezgetünk, vásárolgatunk, megbeszéljük a világ nagy dolgait....
Csütörtök óta vagyok itthon, ez első nap iszonyú volt, azt se tudtam mit csináljak, rossz érzésem volt, hogy míg mások a munkahelyükön vannak, addig mi itthon. Fura érzés volt, még sírás is volt... De aztán megnyugodtam, olyan dolgokat csinálok, amiket idáig csak nagyon ritkán tettem. Minden nap főzök:-) Tudom, ez csak nekem ekkora szó, merthogy mások is csinálnak ilyet munka mellett, de nekem eddig nem jött össze:-) Állati jó érzés:-) Sokmindent csináltunk a kertben is, igazság szerint, eddig kert sem volt, vagyis nem lehetett annak nevezni:-)

Szóval röviden ennyi minden történt, mostantól vagyok:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése