2010. szeptember 1., szerda

Újabb kulcstartó

Elkészült egy újabb darab:-) Mondjátok, Nektek tetszik? Kicsit finomítottam a technikán, ez varrógép nélkül készült, kicsit toább tart, de így is megfelelő a végeredmény szerintem, legalábbis technikailag.
Ez a kicsike most 28-as anyagra készült, minden lukba öltve, a házikót én "kottáztam" le, a feliratot is, a fonal pedig Waterlilies -Cherry Cordial.
Igazából bármilyen felirattal, névvel készülhetne.
A színét a középső képen találtam el leginkább.











12 megjegyzés:

  1. Köszi Teca:-) Örülök, hogy tetszik:-) Nem is tudod mennyire!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes! Tetszik!
    Gratula a blogodért, nemrég fedeztem fel de egyből megtetszett!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű munka, nekem nagyon tetszik!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Szióka!
    Ilyen szépségeset megrendelésre is készítesz? :)
    Remélem jól vagytok!
    Puszi Nektek!

    VálaszTörlés
  5. Enikő, köszönöm:-) Örülök, hogy tetszik!!!:-)Márti, puszillak!
    Szilvi, Te egy jóboszi vagy, majd elmondom miért:-) De mint mindig, megint ráéreztél valamire, ami még csak terv:-) puszillak!!!

    VálaszTörlés
  6. szia!
    nagyon tetszik a blogod és a kulcstartó is:)
    elárulod, hogy milyen fonalat használsz? színváltósat vagy váltogatod? (ezt nem tudtam kivenni a képből :()

    VálaszTörlés
  7. A gyógyszertár mellett mellékállásod is van? Kulcstartó készítő kisiparos? :-)
    Nagyon jó lett ez is!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm:-) A fonal színváltós, Waterlilies selyem fonal, nagyon szeretek vele hímezni:-)
    Andi, kisiparos még nem vagyok, nem tudtam, hogy tetszik másoknak is:-)

    VálaszTörlés
  9. Gratula, nagyon szép, te nagyon ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  10. just had to say thanks again! There was so much information and creativity. I enjoyed scaning your pleasant blog.
    buy adobe fireworks cs5

    VálaszTörlés
  11. ergo baby carrier. There are various what to have finished in support of numerous hrs in a day to undertake these ergo baby nz . Believe to possess both ergo baby carrier nz are made to keep a youngster in a mere just one position (when i.electronic., entrance solely or backside-pack design and style simply), up to date craze inside baby carrier's networks would be to let the mum or dad to put on their child inside several approaches. The Ergo is a these kinds of solution. The actual Ergo may be put on on the front, rear, or even cool and also effortlessly suits many adult sizes. Infants are stored risk-free, relaxed, in addition to safe in opposition to Mum and also http://www.ergobabycarrier-nz.com/ .


    VálaszTörlés