2010. szeptember 1., szerda

Újabb kulcstartó

Elkészült egy újabb darab:-) Mondjátok, Nektek tetszik? Kicsit finomítottam a technikán, ez varrógép nélkül készült, kicsit toább tart, de így is megfelelő a végeredmény szerintem, legalábbis technikailag.
Ez a kicsike most 28-as anyagra készült, minden lukba öltve, a házikót én "kottáztam" le, a feliratot is, a fonal pedig Waterlilies -Cherry Cordial.
Igazából bármilyen felirattal, névvel készülhetne.
A színét a középső képen találtam el leginkább.











10 megjegyzés:

  1. Köszi Teca:-) Örülök, hogy tetszik:-) Nem is tudod mennyire!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes! Tetszik!
    Gratula a blogodért, nemrég fedeztem fel de egyből megtetszett!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű munka, nekem nagyon tetszik!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Szióka!
    Ilyen szépségeset megrendelésre is készítesz? :)
    Remélem jól vagytok!
    Puszi Nektek!

    VálaszTörlés
  5. Enikő, köszönöm:-) Örülök, hogy tetszik!!!:-)Márti, puszillak!
    Szilvi, Te egy jóboszi vagy, majd elmondom miért:-) De mint mindig, megint ráéreztél valamire, ami még csak terv:-) puszillak!!!

    VálaszTörlés
  6. szia!
    nagyon tetszik a blogod és a kulcstartó is:)
    elárulod, hogy milyen fonalat használsz? színváltósat vagy váltogatod? (ezt nem tudtam kivenni a képből :()

    VálaszTörlés
  7. A gyógyszertár mellett mellékállásod is van? Kulcstartó készítő kisiparos? :-)
    Nagyon jó lett ez is!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm:-) A fonal színváltós, Waterlilies selyem fonal, nagyon szeretek vele hímezni:-)
    Andi, kisiparos még nem vagyok, nem tudtam, hogy tetszik másoknak is:-)

    VálaszTörlés
  9. Gratula, nagyon szép, te nagyon ügyes vagy!!

    VálaszTörlés