2010. augusztus 8., vasárnap

Szépség miniben

Hónapok óta bökögetem, ma végre elkészült:-) Hoztam vittem magammal mindenhova, megjárta Varsót, és a nyaralásokat is, de csiga lassú voltam... Most olyan jó nézegetni:-)
A selymeket nem szemre válogattam, hanem a zárójelben megadott DMC kódokat váltottam át HDF-re, mesés fonalak, legközelebb is így fogok tenni!






Design: CMM - Les petites Filles Modeles

Fabric: 32 count Zweigart Belfast Linen - Antique white 1x1

Threads: Vikki Clayton Silks



Az új patikában remekül érzem magam, jó helyen vagyok, és a lelkemben is minden a helyére került:-) Megyek is, grillezünk egy kicsit ebben a szupi időben, szép vasárnap délutánt kívánok mindenkinek:-)

6 megjegyzés:

  1. Szuper fonal, miniben a csodás minta! Megérte a sok munkát, mert csodás!

    VálaszTörlés
  2. Hogy ez milyen gyönyörű!! Csak sóhajtozom.... Nem írnád le a fonalak neveit is? :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy Nektek is tetszik:-)Már írom is:-)
    Pennywoth-3447
    Bird Feathers-4107
    Fagales-4461
    Quince-1407
    Mauve-1441
    Fagales-4455
    Winter Berry-1429
    Ecru-5203
    Winter Berry-1427
    Winter Berry-1431
    Winter Berry-1433

    Az átváltót pedig megtaláljátok itt:
    http://www.hand-dyedfibers.com/download/DMC.HDF.pdf

    VálaszTörlés
  4. Ez aztán igen!!! Gyönyörű hímzés!!!
    Még mindig nem próbáltam ki a selymeket, pedig már többször kísértésbe estem... na ezek után tuti használatba kerülnek!!! :))))
    Örülök, hogy tetszik a patikában!!! :)))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyos lett a kép! Örülök, hogy jól érzed magad az új helyen! Látod minden jóra fordult!

    VálaszTörlés
  6. Köszi a fonal listát, annyira szép színek, azt hiszem, legköezelbb feltankolok belőlük :)
    Tényleg olyan gyönyörű ez így piciben...!

    VálaszTörlés